Nabízíme
- klidné prostředí pro vzdělávání, počet žáků ve třídě se většinou pohybuje od 4 do 6 žáků
- individuální speciálně pedagogický přístup a individuálně nastavený plán rozvoje žáka pro každého jednotlivce v základním vzdělávání
- vzdělávání kvalifikovanými speciálními pedagogy, ve třídě působí jeden až dva učitelé a asistent pedagoga
- vzdělávání žáků s autismem za dodržení všech zásad - strukturalizace, vizualizace,...
- využití moderních technologií: iPady, počítače s dotykovou obrazovkou, interaktivní tabule, interaktivní displej při vzdělávání i výchově (ŠD)
- výuku a rozvoj funkční komunikace pomocí Výměnného obrázkového komunikačního systému (VOKS) pro žáky nekomunikující verbálně
- využití technik konceptu bazální stimulace
- snoezelen - tři místnosti, z nichž jedna s relaxační trampolínu
- muzikoterapie
- rozvoj pracovních dovedností a návyků již od nejnižších ročníků - keramika, pedig, šití a práce s textilem, tkaní v terapeutické dílně; práce se dřevem a různými druhy materiálů v dřevařské dílně; práce na školní zahradě, ve skleníku
- rozvoj a posilování zdravotní kondice dětí v tělocvičně, cvičebně s míčkovým bazénem a množstvím tělocvičných i polohovacích pomůcek, velkou trampolínu s bezbariérovým přístupem i pohyb v přírodním prostředí a v lese, který školu obklopuje
- zapojení do projektu Učíme se venku – celoročně a systematicky zařazujeme výuku v přírodě
- výlety, turistické a poznávací vycházky
- exkurze
aktivity v rámci ŠD
- bazální stimulace
- snoezelen
- míčková masáž, jóga
- zdravotní tělesná výchova, trampolining
- rukodělné činnosti - práce s pedigem, drátkování
- rukodělné činnosti - práce s textilním materiálem, tkaní
- výtvarné aktivity
- keramika
školní stravování - viz. ZŠ - Organizace školního roku
Ve spolupráci s Domovem Černovice - Lidmaň
- tělocvična
- kulturní vyžití – návštěvy divadel
Přidáno 13. 8. 2015, autor: J4W Admin