Nabízíme

  • klidné prostředí pro vzdělávání, počet žáků ve třídě se většinou pohybuje od 4 do 6 žáků
  • individuální speciálně pedagogický přístup a individuálně nastavený plán rozvoje žáka pro každého jednotlivce v základním vzdělávání
  • vzdělávání kvalifikovanými speciálními pedagogy, ve třídě působí jeden až dva učitelé a asistent pedagoga
  • vzdělávání žáků s autismem za dodržení všech zásad - strukturalizace, vizualizace,...
  • využití moderních technologií: iPady, počítače s dotykovou obrazovkou, interaktivní tabule, interaktivní displej při vzdělávání i výchově (ŠD)
  • výuku a rozvoj funkční komunikace pomocí Výměnného obrázkového komunikačního systému (VOKS) pro žáky nekomunikující verbálně 
  • využití technik konceptu bazální stimulace
  • snoezelen - tři místnosti, z nichž jedna s relaxační trampolínu
  • muzikoterapie
  • rozvoj pracovních dovedností a návyků již od nejnižších ročníků - keramika, pedig, šití a práce s textilem, tkaní v terapeutické dílně; práce se dřevem a různými druhy materiálů v dřevařské dílně; práce na školní zahradě, ve skleníku
  • rozvoj a posilování zdravotní kondice dětí v tělocvičně, cvičebně s míčkovým bazénem a množstvím tělocvičných i polohovacích pomůcek, velkou trampolínu s bezbariérovým přístupem i pohyb v přírodním prostředí a v lese, který školu obklopuje
  • zapojení do projektu Učíme se venku – celoročně a systematicky zařazujeme výuku v přírodě
  • výlety, turistické a poznávací vycházky
  • exkurze

aktivity v rámci ŠD

  • bazální stimulace
  • snoezelen
  • míčková masáž, jóga
  • zdravotní tělesná výchova, trampolining
  • rukodělné činnosti - práce s pedigem, drátkování
  • rukodělné činnosti - práce s textilním materiálem, tkaní
  • výtvarné aktivity
  • keramika

školní stravování - viz. ZŠ - Organizace školního roku

Ve spolupráci s Domovem Černovice - Lidmaň

  • tělocvična
  • kulturní vyžití – návštěvy divadel

Přidáno 13. 8. 2015, autor: J4W Admin

loader Načítám...

 

 

NAŠI SPONZOŘI

 

 

                                                         

​